II ŚWIĄTECZNY KONKURS KOLĘD I PASTORAŁEK










REGULAMIN  II ŚWIĄTECZNEGO KONKURSU KOLĘD I PASTORAŁEK

 PUBLICZNEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ W GOLUBIU-DOBRZYNIU

 

Celem konkursu jest pogłębianie warunków do aktywnej twórczości uczniów, poszerzanie ich umiejętności i możliwości wykonawczych oraz wyróżnienie szczególnie utalentowanych uczestników.

  1. Organizatorem konkursu jest PSM w Golubiu Dobrzyniu oraz Stowarzyszenie Miłośników Kultury.
  2. Konkurs przeprowadzony zostanie w formie online, termin nadsyłania gotowych nagrań przez uczestników upływa 7 stycznia 2022 r.
  3. Wyłonienie laureatów i ogłoszenie wyników konkursu na stronie internetowej szkoły nastąpi 10 stycznia 2022 r.
  4. Uczestnikami konkursu są  uczniowie   PSM   w   Golubiu   Dobrzyniu – instrumentaliści, wokaliści, zespoły, z podziałem na 2  kategorie wiekowe :

- kategoria I -  uczniowie klas I – III cyklu sześcioletniego oraz klas I – II cyklu czteroletniego;

- kategoria II – uczniowie klas IV-VI cyklu sześcioletniego oraz III – IV cyklu czteroletniego.

  1. Program konkursu obejmuje wykonanie jednej kolędy, pastorałki lub innej melodii bądź piosenki o tematyce Bożonarodzeniowej z zastrzeżeniem wykonania maksymalnie dwóch zwrotek. Utwór wykonany może być solo, z akompaniamentem bądź w zespole.
  2. Przy wykonaniu utworu uwzględniana i doceniana przez Jury konkursu będzie przede wszystkim strona muzyczna utworu, ale również sceneria nagrania i wrażenie wizualne (tło nagrania, scenografia, strój świąteczny uczestnika, ozdoby i gadżety świąteczne – organizator liczy na kreatywność uczestników).
  3. Nagranie dokonane w dowolny sposób uczestnik nadsyła poprzez program Wystarczy w wyszukiwarce internetowej wpisać wetransfer.com wpisać adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz swój, dopisać imię i nazwisko uczestnika oraz „Konkurs świąteczny”, dołączyć nagranie i wysłać w terminie do dnia 7 stycznia 2022 r.
  4. Uczestników konkursu ocenia Jury, powołane przez dyrektora szkoły.
  5. Jury ocenia prezentacje uczniów stosując punktację w skali 1 – 25.
  6. Decyzje Jury są ostateczne i nieodwołalne.
  7. Spośród uczestników konkursu Jury wyłoni laureatów konkursu. Dopuszcza się możliwość przyznania wyróżnień.
  8. Konkurs zakończy się ogłoszeniem wyników na stronie szkoły i przyznaniem nagród oraz upominków sfinansowanych z funduszy Rady Rodziców oraz z 1% podatku.
  9. Organizator zastrzega sobie możliwość publikacji występów laureatów oraz uczestników na stronie internetowej szkoły i w mediach społecznościowych.




I ŚWIĄTECZNY KONKURS KOLĘD I PASTORAŁEK






Szanowni Państwo, jury konkursu w wyniku obrad wyłoniło spośród 23 uczestników troje laureatów konkursu:


I miejsce: Karolina Bednarska kl. IV c. 6,

II miejsce ex aequo Monika Wróblewska kl. III c. 6 oraz Bartosz Słupczewski kl. I c. 6.



            Wśród osób wyróżnionych przyznano sześć równoległych wyróżnień:

Natalia Fydryszewska kl. V c. 6,

Dawid Gumiela kl. I c. 6,

Kalina Kwiecień kl. II c. 6,

Marta Orłowska kl. I c. 6,

Mateusz Siemienik kl. IV c. 4,

zespół skrzypcowy w składzie: Antoni Charchuła kl. I c. 6, Natalia Fydryszewska kl. V c. 6,

Nina Tomaszewska kl. IV c. 6, Natasza Wojtczak kl. I c. 6.




Na konkurs świąteczny zgłosiło się dużo uczestników. Bardzo dużo nagrań było na wysokim poziomie i komisja miała spory problem z wyłonieniem laureatów i wyróżnionych.

W związku z tym doceniając trud wykonawców i rodziców, każdy z uczestników otrzyma dyplom i upominek. 


Wszystkim uczestnikom konkursu serdecznie gratulujemy!

Po odbiór nagród i dyplomów prosimy zgłosić się po uprzednim telefonicznym umówieniu się po 4 stycznia 2021 r. w sekretariacie szkoły.

Poniżej zapraszamy do obejrzenia nagrań wszystkich uczestników.













PUBLICZNA SZKOŁA MUZYCZNA I STOPNIA W GOLUBIU-DOBRZYNIU

oraz

STOWARZYSZENIE MIŁOŚNIKÓW KULTURY

mają zaszczyt zaprosić na:

I ŚWIĄTECZNY KONKURS KOLĘD I PASTORAŁEK


Prosimy o nadsyłanie gotowych nagrań

przez uczestników do 18 grudnia 2020 roku

za pośrednictwem platformy:  wetransfer.com

na adres mailowy:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej szkoły

www.psmgd.pl w zakładce: Dokumenty

 



REGULAMIN  I ŚWIĄTECZNEGO KONKURSU KOLĘD I PASTORAŁEK

PUBLICZNEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ W GOLUBIU DOBRZYNIU

Z FILIĄ W CIECHOCINIE


Celem konkursu jest pogłębianie warunków do aktywnej twórczości uczniów, poszerzanie ich umiejętności i możliwości wykonawczych oraz wyróżnienie szczególnie utalentowanych uczestników.

 

  1. Organizatorem konkursu jest PSM w Golubiu Dobrzyniu z filią w Ciechocinie oraz Stowarzyszenie Miłośników Kultury.
  2. Konkurs przeprowadzony zostanie w formie online, termin nadsyłania gotowych nagrań przez uczestników upływa 18 XII 2020 r.
  3. Wyłonienie laureatów i ogłoszenie wyników konkursu na stronie internetowej szkoły nastąpi 22 XII 2020 r.
  4. Uczestnikami konkursu są uczniowie PSM w Golubiu Dobrzyniu oraz filii w Ciechocinie – instrumentaliści, wokaliści, zespoły, bez podziału na grupy i kategorie wiekowe.
  5. Program konkursu obejmuje wykonanie jednej kolędy, pastorałki lub innej melodii bądź piosenki o tematyce Bożonarodzeniowej z zastrzeżeniem wykonania maksymalnie dwóch zwrotek. Utwór wykonany może być solo, z akompaniamentem bądź w zespole.
  6. Przy wykonaniu utworu uwzględniana i doceniana przez Jury konkursu będzie przede wszystkim strona muzyczna utworu, ale również sceneria nagrania i wrażenie wizualne ( tło nagrania, scenografia, strój świąteczny uczestnika, ozdoby i gadżety świąteczne – organizator liczy na kreatywność uczestników).
  7. Nagranie dokonane w dowolny sposób uczestnik nadsyła poprzez program wetransfer. Wystarczy w wyszukiwarce internetowej wpisać wetranfer.com  wpisać  adres  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz swój, dopisać  imię i nazwisko uczestnika oraz „Konkurs świąteczny”, dołączyć nagranie i wysłać w  terminie do dnia 18 XII 2020 r.
  8. Uczestników konkursu ocenia Jury, powołane przez dyrektora szkoły.
  9. Jury ocenia prezentacje uczniów stosując punktację w skali 1 – 25 pkt.
  10. Decyzje Jury są ostateczne i nieodwołalne.
  11. Spośród uczestników konkursu Jury wyłoni laureatów konkursu. Dopuszcza się możliwość przyznania wyróżnień.
  12. Konkurs zakończy się ogłoszeniem wyników na stronie szkoły i przyznaniem nagród oraz upominków sfinansowanych z funduszy Rady Rodziców oraz z 1% podatku.
  13. Odbiór nagród oraz upominków będzie możliwy osobiście w sekretariacie szkoły w godzinach pracy sekretariatu ( informacja na stronie szkoły).    
  14. Organizator zastrzega sobie możliwość publikacji występów laureatów oraz uczestników na stronie internetowej szkoły i w mediach społecznościowych.